שירות "תיקון פנצ`ר" מאפשר לבעל החשבון ולנהגים בחשבונו לתקן פנצ`ר, ללא עלות נוספת על עלות שירות זה, בכל זמן וללא הגבלת מספר פעמים כמובן שטייר דיל מחוייבת לתקנות מינהל הרכב שמגבילה את כמות תיקוני התקר לצמיג במרחק בין התקרים , את תיקון התקר ניתן לבצע באחת מתחנות השירות הפרוסות ברחבי הארץ.
השימוש בשירות הינו בכפוף לתנאי השרות
שירות "תיקון הפנצ`ר" יחול על כל רכב 1 בלבד ,כל רכב נוסף הינו שרות נוסף. השירות ניתן יהיה למימוש בתוך 24 שעות ממועד הרישום.
השירות יינתן רק לרכבים פרטיים (כהגדרתם בפקודת התעבורה [נוסח חדש]) אשר הינם בבעלות פרטית, למעט: מונית, רכב אספנות, רכב בבעלות חברת ליסינג או חברה להשכרת רכב, רכב שמשקלו מעל 4 טון, רכב דו גלגלי וכלי תחרותי המשמש לנהיגה ספורטיבית (כהגדרת מונחים אלו בחוק הנהיגה הספורטיבית, תשס"ו-2005 ובתקנות הנהיגה הספורטיבית (רישיון כלי תחרותי), תש"ע-2010) (להלן: "רכב פרטי" או "רכבים פרטיים", לפי הענין).
השירות יינתן לרכב בהתאם למדיניות נותן השירות ובכפוף להוראות משרד התחבורה והבטיחות בדרכים מנהל תנועה/אגף רכב ושירותי תחבורה בדבר הצמיג והטיפול בו (להלן: "הוראות משרד התחבורה").
למען הסר ספק, במקרים הבאים, אשר מהווים חלק מהרשימה המופיעה בהוראות משרד התחבורה, לא יינתן השירות:
כאשר יש שפשופי דפנות חזקים והעלמות האותיות המוטבעות בדופן הצמיג ו/או כאשר סימוני התקנים בצמיג מחוקים. כאשר אין תאריך ייצור על הצמיג ו/או כאשר הצמיג בן למעלה מ-8 שנים. כאשר הצמיג עבר יותר מ-4 תיקונים. כאשר הצמיג ניזוק בכביש לא סלול וברכב שבעליו עשה שימוש לרעה ו/או בחוסר תום לב בזכאותו, על פי שירות "תיקון הפנצ`ר", במועד התיקון המבוקש.
שירות "תיקון הפנצ`ר" ניתן אך ורק בתחנות המפורטות באתר טייר דיל
*רשימת תחנות השרות מתעדכנת באתר טייר דיל
לשם מתן שירות "תיקון הפנצ`ר" ולצורכי זיהוי, נדרשת טייר דיל להעביר לתחנות השרות המשתתפות , את מס` הרישוי של רכביך הפרטיים המעודכנים בחשבונך. בעת הצטרפותך לשירות הבעת הסכמתך כי: טייר דיל תעביר למפעילי התחנות המשתתפות את מס` הרישוי של רכביך הפרטיים הדרושים לצורך מתן שירות "תיקון הפנצ`ר";
אופן התשלום עבור שירות "תיקון הפנצ`ר"
התשלום הינו תשלום חודשי בהוראת קבע ע"י כרטיס אשראי,טייר דיל יכולה לשנות את מחיר השירות מעת לעת אם הודעה מוקדמת ללקוח ומקבלת את אישורו תשלום בגין השירות כאמור, ייעשה אחת לחודש באמצעות חיוב אמצעי התשלום המעודכן בחשבונך, בהתאם לפרטים שנתקבלו בטייר דיל
אחריות
שירות תיקון הפנצ`ר מופעל על-ידי התחנות המשתתפות בשירות וכפוף לתנאי השירות שלהן. האחריות המלאה, היחידה והבלעדית לזמינות השירות, משך ביצועו, מתקני התחנה, מיומנות התחנה והעובדים, טיב השירות וכיוצ"ב, הינה של מפעיל התחנה המשתתפת בשירות.
אין טייר דיל ו/או מי מטעמה אחראים לכל פגיעה ו/או נזק ו/או הפסד ו/או אובדן לגוף או לרכוש, כלפי בעל החשבון ו/או מי מהנהגים בחשבון ו/או כלפי צד ג` כלשהו, הקשורים במישרין או בעקיפין עם הטיפול הניתן לרכב במסגרת שירות "תיקון הפנצ`ר".
פרטי הלקוח
חשבון המבקש להירשם לשירות "תיקון פנצ`ר", נותן הסכמתו לכך שהפרטים אשר מסר בעת פתיחת חשבונו בטייר דיל ו/או הצטרפותו לשירות "תיקון פנצ`ר", ישמשו לשם משלוח דברי פרסומת בהתאם לחוק התקשורת (בזק ושידורים) תשמ"ב- 1982 וכן למשלוח הודעות דיוור ישיר בהתאם לחוק הגנת הפרטיות התשמ"א-1981, מאת טייר דיל , על מנת שטייר דיל תוכל לעדכנו במוצרים ובשירותים העשויים לעניין אותו וכן בכל הנוגע לאספקת שירות זה.
בעל החשבון יהא רשאי להורות על ביטול ההרשאה לקבלת דברי פרסומת ופרסומות בדיוור ישיר, בכל עת, בהודעה חוזרת במסגרת הדיוור ו/או באמצעות שיחה עם נציג במוקד שירות הלקוחות- 072-221-5232, דרך צור קשר באתר, באמצעות פנייה לכתובת המייל sales@tiredeal.co.il,
סיום התקשרות
טייר דיל תהא רשאית לבטל את השירות בכל עת לפי שיקול דעתה הבלעדי, ובמקרה זה לא יהא בדבר משום הפרת התחייבויותיה בקשר עם מתן השירות והלקוח לא יהא זכאי לפיצוי כלשהו בגין הפסקת השירות. הודעה על ביטול השירות תישלח ללקוח לאחת מחלופות דרכי יצירת הקשר הקיימות אצל טייר דיל .
לאחר הרישום ניתן להפסיק את ההתקשרות עם החברה באשר לשירות זה בכל עת, באמצעות שיחה עם נציג במוקד שירות הלקוחות- 072-221-5232, דרך צור קשר באתר, באמצעות פנייה לכתובת sales@tiredeal.co.il